Jeg har akkurat lest ett innlegg av en med blogger som trenger hjelp.

 

 

 

Det er en blogg som jeg leser daglig og nå trenger denne tøffe dama hjelp til å kunne få kjøpt seg ett nytt sted å bo for i det huset på bilen hennes er full av fukt og mugg, kan jo ikke bo i den for det er ikke forsvarlig helsemessig mener jeg da. Hun har startet en spleis for å kunne skaffe seg ett nytt hjem, jeg mener at hennes tak på den spleisen er for lav eller mål som det heter.

 

Legger ved link til både bloggen og spleisen hennes. https://zoeticworld.blogg.no/ 

 

Her er linken til spleisen hennes. https://spleis.no/nytthjem

Stikk gjerne innom bloggen hennes også.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Bare koselig jeg skulle gjerne gitt ett bidrag selv også, håper dette kan hjelpe henne for jeg har ikke mulighet å hjelpe henne på noen annen måte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg