Jeg håper på litt bedre temp inne for nå er det for varmt for å legge seg.

 

 

Det har vært noen fine dager men nå er det skyet og meldt regn i natt, det skal bli godt både for temperaturen og naturen den trenger en rotblaute nå spør du meg men det er godt at det kommer om natten. Men med regn kommer lyn og torden her på østlandet i allefall, kanskje i nord også nå som dere har hatt det så varmt dere også.

 

Håper bare det kommer etter at jeg har sovnet for da kan det smelle så mye det vil for meg for da hører jeg det ikke uansett, for når jeg først har sovnet så kan de rive huset og sette senga mi midt i en fest jeg hadde ikke hørt noen ting bare ikke forstått en dritt hvis jeg hadde våknet midt ute på gårdsplassen her haha hihi.

 

Verken bilde eller overskrift hang helt på greip når det gjaldt teksten sånn kan det gå.

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vel, akkurat nå er det jo bra at du ikke er steinrik, for med slike avsløringer på bloggen så hadde du vel risikert å våkne til tom leilighet i dag, haha.. riktig god helg til deg AM 😜😘

      1. Haha ja steinrik blir jeg aldri, og det er ingen fare med at noen kommer inn her og får tømt leiligheten har alarm som går rett til vaktselskapet ved at de åpner døra inn til leiligheten min. Så da får de besøk ganske fort, og så har de to låste dører de må komme seg inn før de får startet med å tømme leiligheten her og alarmen går jo så fort de får opp døra mi.
        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

          1. Når man føler seg trygg så sover jeg godt om natten, har jo dager eller rettere sagt netter som jeg ikke får sove da men da er det noe annet som gjør det. Som bekymringer som ikke har noe med trygghetsfølelse, men det er det nok flere enn meg som har noen netter som det ikke er så lett og sove.

            Ønsker deg og dine en fin fin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg