Jeg hadde veldig lyst til å melde meg på kurset til Anne Brith, ja det ABIP men nå er jeg glad for at jeg ikke gjorde det.

 

 

 

Ja som overskriften sier så hadde jeg en tid jeg hadde lyst til å være med på ABIP sitt kurs, men etter det som har kommet fram om det så er jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Da har jeg det bedre som den små bloggeren som jeg er, for å betale flere tusen kroner for noe som ikke har noen form for profesjonelle bak seg. Hadde hun fått med seg litt mer folk som kan litt mer om markedsføring og kunne ha lagt det mer til rette, ikke bare vært en eksblogger som starter en bedrift som får folk til og føle tillit til henne. Lover at du skulle få samarbeidsavtaler med forskjellige firmaer, jeg veit ikke om dette er noe jeg hadde fått til uten og måttet ha veldig mye hjelp da hadde jeg vel blitt en for stor byrde for henne som har kurset.

 

Men det økonomiske først så må du betale en stor sum penger for å kunne være med på kurset og så har du andre utgifter som da jeg leste at de måtte betale ekstra når de skulle jeg tror det var til Tromsø da måtte de betale flybilletten selv pluss hotell, noe som ikke akkurat er billig og ingen får meg inn på ett fly uten at jeg hadde fått i meg mye alkohol eller full narkose grunnet flyskrekk.

 

å jeg er glad jeg ikke meldte meg på dette ABIP programmet hennes for det hadde ruinert meg, men folk som kun ønsker seg opp og fram i bloggverdenen hiver seg på og enkelte ønsker ikke å være med lenger. Og da starter helvete med den damen der, da  klarer jeg meg som det er for jeg hadde ikke klart den kampen mot henne som driver dette kurset.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Tror ikke man trenger slike kurs for å få til en god blogg, men man lærer sikkert noe om hvordan få inn penger.
      Vel, jeg blogger fordi det er gøy. Kommer aldri til å bli rik og berømt. Ha en fin lørdagskveld

      1. Ja det var i en periode i mitt liv som jeg ønsket litt mer enn bare og blogge for å kose meg, nå ser jeg på det med nye øyne og det er bra. Jeg kommer heller ikke til å bli rik eller berømt, men jeg tjener noen kroner og skriver faktura hver tredje måned.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine både tobeinte og firbeinte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg