Jeg hadde ett annet ønske for hele denne dagen.

 

 

 

På morgenen og formiddagen så var alt ganske bra, vi gikk tidlig morgentur som ikke er så veldig vanlig her i gården. Da vi kom hjem jeg og Elvis så leste jeg noen blogger som jeg gjør hver morgen, og da jeg gikk nedover den berømte topplista og til min overraskelse så ligger jeg på plass 67 med cirka 437 lesere. Med dette så må jeg få lov til å takke alle dere som var innom i går og håper at noen av dere vil komme igjen i dag, men ettersom jeg ikke har skrevet noe før nå så er vel det for mye forlangt.

 

Var oppe hos ei venninne av meg og skravla og drakk kaffe, var også oppe i butikken for henne og handlet litt selv også brukte vel 68 kroner av 300 kroner. Da har jeg litt igjen av ukens budsjett så da kan jeg handle en gang til hvis jeg må det men det er ikke sikkert jeg må det, får spise det en har i fryseren også så jeg får tømt den.

 

Så utpå ettermiddagen så startet det å verke i ørene og halsen er så vond at det er vanskelig og svelge vann til og med, så her blir det tatt det rolig de neste dagene  folk kommer til og tenke at denne får ikke gjort det den skal til jul. Jo da dette går helt fint jeg har igjen og finne fram det lille plast juletreet mitt som står i ett av klesskapet mitt ferdig pyntet pynten ble laget av oss barn for 20 år siden, og maten blir en ferdig vegetar pizza fra fryse disken så det er sakt. Jeg skal ikke feire så veldig her alene som de siste to årene så dette er jeg vant til.

 

Og på ettermiddagsturen så tror dere ikke at jeg møtte på ett hull i veien som var kjempe glatt, og landet på skulderen og det gjør nå så forferdelig vondt i kravebeins området men det er bare og bite tennene sammen. Er så vant å gå rundt med store smerter at det er ikke verre enn det behøver ikke å sjekke det, det går over til slutt så det er bare å vente til det går over av seg selv.

 

Ja ja det er jo ikke fredag den 13 i dag men sånn er det bare at slike ulykker bare skjer, om det er upassende at ulykker skjer godt at jeg tar ting som det kommer og ikke har planer for de nærmeste dagen selv om det er 8 dager igjen til julaften.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Au au au!
      Håper virkelig du ikke har skadet deg veldig, Aud-Marit, og at smertene gir seg fort!
      Skummelt å ramle på glatta, – jeg har hatt et par fall selv som ikke akkurat har gjort ryggen/rompa mi noe bedre, så nå er jeg superforsiktig når jeg er ute og går – med brodder, selvsagt.

      Ha en fin kveld!

      1. Ja det er vondt og falle på isen, det er kravebeinet som er vondest. Det går over etter hvert sånn er det bare, vondt er det jo men det er jo ikke noe og gjøre ved.

        Ønsker deg og dine en riktig god mandagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten min.

      1. Jo da det går ganske bra her, falt i går så natten har vært veldig dårlig. Jeg fant ingen god stilling etter at jeg falt, kravebeinet har vært vondt.
        Du får ta det forsiktig på glatt isen for den kan være skummel.

        Ønsker deg og dine en kjempefin tirsdag.
        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg