Jeg gruer meg til høytidsdagene, for da blir jeg alene.

 

 

 

Nå når julen snart står for døra og det er jo den store familieselskaper tiden og alle skal være sammen, men ikke jeg for jeg har ingen som tar seg bryet å be meg men det er noe jeg lever med hver eneste dag. Men det er jo litt trist også for jeg har jo familie men sånn er det blitt, jeg skal ta dagene som de kommer som jeg pleier så de andre kan bare kose seg de for jeg klarer meg som jeg har det.

 

Jeg har ett stort ønske til jul og det er ikke noe jeg kan få i gave, det jeg ønsker meg er fred og ro i to poser for når jeg er alene så kan jeg gjøre som jeg vil når jeg vil.

 

Mange som leser dette kommer til å si at dette har hun valgt selv, det har jeg ikke gjort men når du ikke blir godtatt og du blir helt oversett hele tiden så er det ikke noe vits i å ønske og bli invitert hjem til noen heller og her i byen så har de ikke noe tilbud for oss som må feire julen alene.

 

Men når det er så mange dager etter hverandre som er helligdager så blir det ekstremt trist at man ikke har noen, disse dagene så pleide jeg og besøke min mor på sykehjemmet det er jo første julen som hun ikke er blant oss så nå blir det ikke noe av det besøket.

 

 Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg