Jeg gikk på kafeen men de som overtalte meg til å være med kom aldri.

 

 

 

Jeg ble veldig skuffet over dette, for å sitte der og vente på noen som aldri kom. Tre timer etterpå så kom det en melding til meg at de hadde glemt det, bare en time etter at de hadde avtalt når vi skulle treffes hvordan skal jeg kunne stole på at de kommer i morgen. Tenk det gjør jeg ikke så jeg skrev i meldingen som svar at jeg ikke ønsket å gå på kafe med dem i morgen, stoler ikke på at dere kommer så glem det jeg kommer ikke. Hadde jeg hatt råd så skulle jeg ha gått på kafe alene i morgen, men det har jeg ikke sånn er det bare.

 

Kan jeg noen gang stole på disse menneskene mer, mitt svar er nei for det er ikke første gangen jeg er blitt skuffet av disse to.

 

Var en tur oppe hos venninnen min for hun skuffer aldri, og ikke jeg henne heller det har jeg ikke hjerte til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
    1. forstår ikke helt,skulle du treffe de både i dag og i morgen?Trist å sitte og vente,men sendte du ikke en sms?

      1. Nei skulle treffe dem i dag men de kom ikke ,jeg sendte melding som de svarte på to timer senere. Med svaret at de hadde glemt det helt av, og da spurte de om vi kunne møtes i morgen jeg svarte nei til det.

      1. Det hadde vært koselig og treffe deg og skravle over en kopp kaffe. Rare ja det er ikke første gangen med disse to.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nå er jeg rystet, at noen oppfører seg sånn. Kunne jo i det minste ringt å gitt beskjed. Godt at du har venninnen din og gikk til henne i stedet.
      Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Jeg er faktisk vant til dette med disse to, ingen overraskelse for min del. Nei ringe nei det er den som har blitt buden ut som må skrive melding, ringer jeg så tar ingen av dem telefonen de skriver melding flere timer etter at vi har avtalt å treffes. Ja godt å ha venninnen min for hun svikter aldri.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Dette var råttent gjort av dem du skulle treffe Aud Marit. Etter en slik opplevelse så hadde ikke jeg sagt ja til og møte dem igjen. Men er godt du har en god venninne som ikke svikter deg og som du støtter opp om også. Det er ekte vennskap. Håper det ikke var din familie som du skulle møte som ikke kom. Ønsker deg en fin kveld og kos deg med tv. Det gjør jeg også. Klem til deg.😊😊

      1. Det var ikke familie, var noen såkalte venner jeg har eller hadde er vel bedre å si de spurte om jeg kunne være med i dag da sa jeg nei og det blir det svaret neste gang de spør.

        Ja nå blir det tv kos skal se på Petter der ingen vil bo.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg