Jeg gikk meg en lang og god kveldstur i dag i regnet haha badevannet var deilig.

 

 

 

Det å gå en lang og god kveldstur var kjempe godt selv om det regnet, jeg avsluttet dagen med ett deilig bad i regnværet det var helt herlig. Å veit dere jeg var helt alene der på stranda mi til og med huggormen hadde søk ly for regnet, og så gikk jeg hjem igjen og tok på meg litt varmt tøy men måtte bytte til noe lettere klær igjen for jeg ble så varm.

 

Så nå skal jeg spise litt for nå er jeg sulten blir ett knekkebrød med ost på, det er min favoritt skulle nesten hatt tine og Wasa som sponsorer så mye jeg spiser det og er glad i deres produkter. Det eneste jeg ikke liker som tine produserer er melk, jeg skal ikke ta fra kalven maten sin pleier jeg å si haha.

 

Og så er det bare å komme seg i senga for nå er jeg faktisk så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde øynene mine oppe lenger, men det kommer ikke til å bli noe problem å få sove i natt for jeg har vært oppe siden klokken 07.15 så da kan jeg jo si at jeg har vært oppe en stund.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen fine du. Har ikke vært her på lenge. Barnebarnet på snart 11 har vært noen dager. Ble fisketurer på henne og bestefaren i to dager. Fjelltur med meg om kvelden. Fikk nydelig sol veien opp. Fy det var tungt og pusten fikk kjørt seg. Men det gjorde godt. I går kom vi hjem igjen og vi har bare lata oss. Tror jeg skal lokke ho med på gåtur. Herlig at huggormen ikke var på badeplassen sånn at du fikk bade! Sola skinner men ikke kjempevarmt. Ha en riktig fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Å da har du kost deg med barnebarnet på tur i sola, og bestefar har kost seg på fisketur.

        Ja det var deilig at den ikke var der, badet i striregn men det var deilig.

        Hatt sol litt regn og torden her.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg