Jeg føler meg lat og ubrukelig.

 

 

 

Her er stillingen jeg har hatt mesteparten av dagen, ja jeg har ligget å dratt meg på sofaen under dyna og så oppå dyna når det ble for varmt. Har da malt litt men det er ikke så mye for når jeg sitter så sprenger hodet nesten i fillebiter, får håpe at dagen i morgen er litt bedre jeg får bare vente og se.

 

Føler at jeg er lat og ubrukelig men jeg kan jo ikke noe for at jeg er syk heller selv om noen mener det motsatte, er jo min kropp som ikke er i lag om dagen ikke den som mener at det ikke er sant for dem finnes i min krets men dem får jo bare tro at det ikke er sant det er jeg som kjenner dette på kroppen ikke dem.

Har ikke fått i meg noe annet enn en kopp med kald tomatsuppe, det var godt men jeg orket ikke mer enn ett glass med dette. Får håpe jeg får tilbake matlysten men alt smaker nesten likt men det får gå det også, luktesansen er i allefall til stede og godt er det i allefall.

 

Nå skal jeg se på Frankrike og Sverige spille semifinale i EM for herrer i håndball, jeg håper svenskene vinner når ikke nordmennene klarte det. Jo de vant jo kampen om femte plassen og rett til VM neste år hurra.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Takk. Ja jeg har ikke fått gjort noe i dag heller har bare ikke orket gjøre noen ting, men det må da gå over etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Når en er syk eller ute av form, så har en lov til å late seg. En bør late seg da, krype opp i sofaen med pledd, og kanskje ei bok. La dage gå stille forbi, og håpe at i morgen er formen bedre, eller dagen der etter.
      Ikke bry deg om at andre mener noe annet, det er bare du som vet hvordan akkurat du har det
      Ønsker deg en riktig fin helg, og at formen blir bedre snart
      Klem til deg

      1. Jeg har bodd to dager nå på sofaen, var ikke noe bedre i dag heller. Så her seiler dagen sin egen sjø, for jeg orker ingen ting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå har jeg pent måttet gjort i to dager nå, har ikke orket noen ting ikke en gang mat har jeg fått i meg.
        Tusen takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg