Jeg føler meg dum og ubrukelig.

 

 

 

Da følelser og tanker tar overhånd  og de bare surrer og kverner rundt i hodet på meg så ender det opp med at jeg er det tankene og følelsene sier, er jeg dum så sier tankene og følelsene ja og da blir svaret ja og det samme med ubrukelig.

 

Jeg veit at det er noen som mener at jeg faktisk er dum, de fleste mener at det bare er tull at jeg er dum og ubrukelig men mine tanker sier noe helt annet.

 

Blir en del tårer på en slik dag, på morgenen i dag så tenkte jeg pokker at jeg i det hele tatt våknet er sikker flere som har slike tanker  men hva hjelper det meg.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Ikke lett å styre tankene sine alltid, men det er heldigvis bare tanker og ikke noe du er. Du skriver fine blogginnlegg synes jeg, åpent og ærlig. Du er verken dum eller ubrukelig! Det er mange som leser bloggen din daglig og du ligger blant topp 20. Det er kjempebra og det skal du være stolt av 🙂 Ha en fin kveld 🙂

      1. Nei det er ikke enkelt å styre tankene, ja jeg skriver åpent å ærlige innlegg noen mener de kan være for åpne og ærlige. Har mange som leser bloggen min og ja jeg er glad for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du er garantert ikke alene om slike tanker. Mange føler seg vel slik innimellom.
      Innerst inne tror jeg du vet at du ikke er dum. Og ubrukelig er du heller ikke. Hva skulle venninna di gjort uten deg?

      1. Som du sier er det nok flere med slike tanker og følelser innimellom.
        Jeg veit jo det at jeg ikke er dum, hun hadde klart seg men jeg hadde blitt totalt gal uten henne for da hadde jeg ikke hatt noen å prate med om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. håper du får en bedre dag I dag Aud Marit,trist du skal ha det slik,her er delvis sol,men er noe kaldt,skal treffe noen gamle arbeidskolleger til en kaffe I dag,koselig det,klem til deg,husk vi er mange som leser bloggen din,på godt og vondt,

      1. Den har vært bedre i dag her også har det vært sol men det er kald og vindfullt, det ser ut til at du hadde en trivelig stund på dagen i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Leit at du føler deg sånn. Synes slett ikke at du er dum og ubrukelig. Er flink sjøl til å snakke meg selv ned. Snøen er vel borte hos deg nå, og dagene lengre og lysere. Hvordan går det med håndleddet? Smertene har vel avtatt noe?
      Venter nå på time til ortopeden på sykehuset. En skade på leddkapsel i skulder. Da er det bare å vente på den timen, ting tar tid. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg er veldig flink til det å prate meg selv ned og ikke like flink til det motsatte, har også mange komplekser hos meg selv.

        Nå har det minket veldig på snøen her og dagene er lengere og lysere ja. Smertene er blitt mindre og noe mer funksjon men stivheten er til stede skal til manuell terapauten igjen. Huff da skade på leddkapselen er nok ikke mye godt håper du får time fort hos ortopeden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg