Jeg føler at jeg er helt alene både i bloggverdenen og i det virkelige livet.

 

 

 

Dette har vært en bråkete kveld her i gården, nå har stillheten senket seg for de som har bråket mest har gått og lagt seg. Så nå er det godt og stille og jeg trenger det stille rundt meg i ett par timer slik at jeg finner roen så jeg klarer og sovne når jeg legger meg, så i kveld blir det seint på meg.

 

Jeg lurer på en ting her inne og det er hvordan man får fulgt de bloggene som jeg fulgte på den gamle plattformen vi var på. For her blir man veldig alene  og det er ikke noe jeg ønsker, men jeg skal fortsette her inne uansett så for jeg er ikke ett menneske som gir opp så fort selv om jeg føler at jeg er veldig alene både i bloggverdenen og i det virkelige livet sånn er det bare med den saken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg