Jeg fikk svar hos legen.

 

 

 

Det var ikke så farlig så nå er jeg mer positiv enn jeg var før jeg gikk til henne, hadde for lavt D-vitamin lager og for høyt kolesterol. Langtids målingen på blodsukkeret var for høyt ligger helt oppe i det høyeste verdiene, da er det bare å regulere med kosten. Så skal hun ta nye prøver den 22-01 2020 så skal man se hva som man må gjøre med blodsukkeret, det høye kolesterolet så fikk jeg tabletter for det de heter Atorvastatin  xiromed det tilsvarer Lipitor for å se om det får det ned sammen med og endre litt på kosthold ikke minst gå ned i vekt.

 

Det var godt det ikke var verre enn det for jeg var redd for at det var noe helt annet, så nå er jeg faktisk glad for jeg laget meg så mye rare ting det kunne være. Det måtte bare få synke inn derfor så skrev jeg ikke om det eller andre ting, skrev faktisk ikke noen verdens ting på bloggen i går måtte ha en pause.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Vekten jobber også jeg med, for blodtrykket var blitt litt for høyt. Det bør jeg kunne fikse.
      Det var bra det ikke var verre, men noe du faktisk kan gjøre noe med. Så er turene med Elvis gull verdt da. Trim må man ha.
      Ha en fin kveld!

      1. Ja det var faktisk bra at det var noe jeg fysisk kan gjøre noe med selv, som endring av kosthold det må jo være varig endring. Og det er gull verdt det med og gå tur og ellers trim er bra så det er jo en ting jeg gjør daglig.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

      1. Ja nå er jeg glad, kjempe glad for at det ikke var noe verre jeg var veldig engstelig.

        Ja jeg fikk medisiner og håper at dette hjelper meg.

        Ønsker deg og dine en kjempefin onsdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg