Jeg fikk en inspirasjonskalender for 2021 i julegave fra en av mine lesere.

 

 

 

Jeg veit at julen er over men jeg fikk en fin bok av en av mine lesere til jul, ja det var en inspirasjonskalenderen 2021 som jeg skal bruke godt dette året. Sånn at jeg kanskje kan nå noen av de målene jeg ønsker å nå, og å få inspirasjon hver dag til å følge de målene og gjøremålene jeg setter opp for meg selv. Jeg skal lage meg tre hovedmål og bryte dem ned til små delmål slik at hovedmålet vil kunne nås, det er mye jeg ønsker å utrede i løpet av året så denne skal bli flittig brukt.

 

Den jeg fikk den av vet hvem en er, og jeg vil takke så hjertelig for at jeg fikk den og den skal jeg bruke flittig.

 

På den gangen så kan jeg lage meg en god dag og mange dager utover, både på det psykiske og fysiske plan for jeg skal begynne å gå mer tur og trene litt så jeg får bygget opp musklene som er igjen. Skal bli godt å få begynt jeg har også lyst til å prøve og reise på tur/ ferie, det er noe jeg ikke har gjort siden 2002 så det er på tide nå men det er ting som må til for å oppnå det målet som å spare penger. Det er også ett hovedmål og ett delmål som er satt opp som skal nåes innen sommeren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Godt nytt år vil jeg få ønske deg. Og der høres ut som du har mye positive tanker nå og det er gledelig og lese. Fint at du fikk gaver som kommer deg til nytte,og er spent på om du fikk flere gaver til jul fra dine lesere. Tror mange er snille og omtenksomme mot deg. Ønsker deg en fin søndag og et flott nytt år med nye muligheter. Klem til deg.😚

      1. Jeg ønsker deg ett riktig godt og begivenhetsrikt år. Ja jeg har mange fine og positive tanker, å de skal jeg prøve å holdet på så lenge som mulig.

        Ja det var mange fine gaver som kom i posten fra mine mange flotte lesere og det var mange som vipset meg penger fram mot jul. Kommer ett innlegg om de gavene jeg fikk til jul senere i kveld.
        Ønsker deg en fin søndag .

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg