Jeg er sikkert sent ute, bunny har eller hatt en bloggutfordring.

 

 

 

Denne vakre skapningen ga meg mye glede i mange år, han måtte få lov til å begi seg ut på de evige jaktmarker den 17 februar 2020 men da var han blitt gammel og var veldig syk.

 

Savner Elvis gutten min veldig, her blir det ingen ny hund eller andre dyr selv om jeg savner å ha ett levende vesen å ta vare på. Men for min del så  har jeg ikke økonomi til å ha dyr, så jeg låner andres når de trenger noen til å ta vare på hunden eller katten sin. Det er vondt men slik er det bare, det var mye selskap å ha ett dyr.

 

 

 

 

Det var mye kos og mange fine turer som det ble med denne karen, nå er jeg bare alene og ikke mye kos på meg uten men det må gå bra sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
      1. Ja han var en kjempefin liten tass med mye kjærlighet å gi, ja han fikk mye omsorg og kjærlighet av meg også. Han er dypt savnet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Skjønner at savnet er stort. En flott hund du hadde. Har hatt hund som dessverre måtte avlives for over 30 år siden grunnet kreft med spredning. I tillegg viste det seg at en av ungene var sterk allergisk mot pelskledde dyr også fugler. Hadde også hund da jeg vokste opp. Han ble 13 år gammel. Stor sorg den gangen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det savnet er stort og sårt, ja han var ett herlig lite vesen som ble 14 år. Jeg skulle ønske jeg hadde en hund eller en katt nå som livet endret seg som det gjorde, hadde blitt enklere å komme meg ut med en hund og mye kjærlighet og selskap i en hund ja eller en katt.

        Ja det er utrolig vondt når de må vandre fra denne verden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er veldig trist. Ja det er ikke ofte jeg har det, har hatt en hund her på besøk 3 ganger siden min måtte forlate denne verden.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg