Jeg er ikke redd for å dø alene, heller ikke å bli gammel alene.

 

 

 

 

Nei hvorfor skal jeg være redd for å bli gammel og skrøpelig alene jeg veit jo at det blir slik, ingen kommer til å spørre meg hvordan jeg har det eller hjelpe meg med å handle det må jeg nok klare selv. Jeg er heller ikke redd for å dø alene for jeg veit jo at det er slik det ender, derfor har jeg skrevet ned hvordan min begravelse skal være og den blir ikke stor jeg skal bare legges i jorden stille og rolig ikke noe mer enn det. Ja det blir den billigste måten å gjøre det på, jeg skal jordfestes sammen med  min mor for da trenger jeg ikke en egen grav eller gravsten for den er der alt og gjort klar til ett navn til for å si det på en annen måte det blir billigere sånn.

 

Å så blir det ikke tatt noe av det lille jeg har så mer til mine barn.

Har også skrevet ned hvem som skal arve det lille jeg har, det er mine to barn som jeg er så glad i for de skal jo ha noe igjen etter meg.

 

Mer er ikke å si om denne saken alt er skrevet ned til minste ting ikke noe er lagt til tilfeldighetene. Har nå ikke tenkt til å dø enda men den tiden kommer om man vil eller ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjære deg, det var en uselvisk og realistisk tilnærming til tema. Sånn er livet, liksom. Ikke noe klaging og synes synd i seg selv. Antar at du plukket opp tema fra kokken som hadde fokus på seg selv og litt sånn stakkars meg.
      Er litt trist å høre hvor ensom du er og har få som bryr seg. En må liksom klare seg selv sånn samfunnet er blitt. Og mange er mest opptatt av seg selv og baksnakke andre selv om de farer med løgn. Sånt er leit og unødvendig.
      Du er ei tøff dame og du gjør så godt du kan. Det er fint og anstendig. Ha en fin søndag.

      1. Ja jeg plukket temaet opp fra kokken. Ville ikke syntes synd i meg selv for jeg ville være realistisk når det gjelder dette temaet, og det er ikke synd i meg det er bare slik livet er og kommer til å være. Samfunnet som er blitt slik at de som er ensomme skal forbli ensomme, og jeg mener man skal framsnakke folk framfor å baksnakke dem.

        Takk for en oppmuntrende og oppklarende kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg