Jeg er ikke bare det du ser, ingen har tid til å bli kjent med meg.

 

 

 

I dagens samfunn har folk så dårlig tid at de ikke har tid til å bli kjent med hverandre, de ser bare på ett menneske og dømmer den personen ut fra hva de ser og det burde ikke være slik. Jeg har følt det slik i mange år at jeg blir dømt av andre mennesker som jeg ikke kjenner bare ut fra det de ser første gangen de møter meg, men jeg er mer enn det du ser første gangen du møter meg. Jeg har mange verdier som man ikke kan se på utsiden, det er ting dere aldri får vite hvis en ikke tar seg tid til å bli kjent med meg.

 

Ser du ett menneske som sliter med noe for eksempel ensomhet er ikke noe du kan se på utsiden, det er noe du finner ut hvis du vil bli litt bedre kjent med den personen.

 

Ta deg tid til dine medmennesker så blir samfunnet ett varmere sted og være i, mennesker er ikke bare det du ser det er så utrolig mye mer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg