Jeg er glad i overraskelser så jeg sender noen ganger brev til meg selv.

 

 

 

Ja dere så riktig jeg sender brev til meg selv ca 1 gang i måneden, ikke noe store greier jeg skriver faktisk ett brev til meg selv. Nå tror dere sikkert at det har klikket fullstendig for meg, kan jo hende det men jeg sender ett brev til meg selv for å påminne meg på at jeg faktisk er ganske flink til å gjøre positive ting for meg selv og andre.

 

Men noen ganger så tar det sin tid før det kommer med posten sånn at det faktisk blir en overraskelse for meg, jeg leser det og merker at det er ting jeg har skrevet som jeg syntes er så liten bagatell når jeg skriver det men jeg blir faktisk glad når jeg leser det. Ja gal eller ikke men jeg blir veldig overrasket over at det skal så lite til å glede som bare de ordene som at jeg skrev at venninnen min satte pris på meg og er veldig glad for at jeg er så lett og be på, jeg setter jo også veldig pris på at noen vil at jeg skal komme en tur for da blir ikke dagen så ensom og lang som den kunne ha blitt uten det avbrekket.

 

Det høres sikkert dumt ut at jeg gjør dette men det er alltid gøy å få noe i posten som ikke er regninger eller reklame, reklame får jeg ikke for jeg har slik reklame nei takk på postkassa for det er så mye av det så det orker jeg ikke får all reklame jeg vil ha på e-post.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det synes jeg er veldig smart! 😀
      Jeg hadde helt sikkert glemt at jeg hadde sendt brev til meg selv, og blitt veldig overrasket 😄 Ha en fin dag! Klem 🥰

      1. Ja det er kanskje det men kan være litt kjedelig når man husker det da.

        Men da får man i det minste noe i posten som ikke er regninger, for det er kjedelig å få bare det 2 ganger i måneden.

        Blir nok en fin dag værmessig i allefall.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg