Jeg ble veldig glad og helt satt ut, må bare si takk.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer på hva dette er, jo på torsdagen så skrev jeg ett innlegg og det fikk en overveldende reaksjon så takk til dere alle som vipset.

 

Må også rette en takk til deg Toril https://dixierose.blogg.no/vaer-sa-snill-a-hjelpe-min-gode-bloggveninne-aud-marit-%e2%9d%a4%e2%9d%a4%e2%9d%a4.html

 

Som laget en spleis da jeg fikk melding fra spleis på fredag så datt jeg helt av lasset og forsto ingenting , ble veldig glad så tusen takk.

 

Her er en link til spleisen https://spleis.no/329316

 

Lag dere en kjempefin dag. Her regner det så det spruter så det blir en inne dag på meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
      1. Ble helt satt ut jeg, jeg deler både de bra og det som ikke er bra i livet mitt ja hverdagen min blir delt på godt og vondt.

        Ja det var mange som syntes jeg trengte en pustepause nå.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Bare hyggelig Aud Marit å bistå med spleis ❤❤❤ Skjønner godt at du ikke forstod noe, men koselig at du blir så glad og takknemlig for overraskelsen 😍

      Blir bare enormt rørt helt inn til hjerteroten over alt som har kommet inn på spleisen, og det rører mitt hjerte ❤❤❤
      Jeg blir helt lamslått over folks vilje til å bistå med hjelp ❤❤❤

      Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det jeg tenkte med det samme var jøss har de begynt å sende melding til meg, jeg ble veldig glad da jeg fikk lest den for andre gang.

        Er snart nådd målet nå ser jeg, ja det er rørende å se.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Kjekt var det at Torill oppretta Spleis til deg. Hele 18 givere, er bare superbra. Håper flere vil støtte den Spleisen. Alt er så dyrt i dag og det man får utbetalt fra NAV rekker ikke til alt. Skjønner at du ble satt ut, med du har mange trivelige medbloggere, og mange trofaste lesere. Innedag hos meg, sola skinner 11 grader og kald vind. Nyt søndagen. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Ja for jeg hadde aldri opprettet en spleis selv igjen. Nå er det 19 givere og det er kjempebra.
        Dyrt å være menneske i velferdsstaten Norge.

        Har dere innedag også nå har jeg faktisk vært ute på tur, for nå er det opphold og varmt igjen.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    3. kjekt du blir hjelpte litt,håper det kommer inn mer,her er det litt sol,men er trist og lei,venninne til datter avslutta livet sitt på fredag,helt fryktelig,og ingen ante noe

      1. Takk det gjør det nok, nå har solen kommet her også. Huff da føler med deg og datteren din og ikke minst familien til denne dama, nei det er ikke de som roper høyest som er dem som avslutter livet, det er de som ikke gir noen signaler på hvor ille de har det vondt men sant.

        Vanskelig men hun må ha hatt det vanskelig med sine egne tanker og problemer.

        Ønsker deg en så kjempefin det går.

        Klem fra meg til deg.

      1. JoarMo: Til opplysning skjedde dette 2017/2018/2019. Det var to andre bloggere (to selvutnevnte bloggpoliti) som den gangen de blogget her inne som hele tiden rapporterte spleisene og truet med å rapportere spleisene spleisene til Aud Marit.

        De to bloggerne gjorde alt for dessverre å ødelegge for Aud Marit sine spleiser 😢

        Begge to bloggerne skrev høylydte blogginnlegg med innhold som mente hvor forferdelig og grusomt at Aud Marit hadde åpnet seg en spleis. Disse blogginnleggene som den gangen ble skrevet var ikke særlig pent å lese 😢 Det gjorde meg kjempetrist 😢

        Nåt dey skjedde avlsuttet Aud Marit selv noen av sine spleiser for å unngå bråk og ubehageligheter.

        Jeg mente at dette er en forklaring til deg JoarMo som tydelig ikke har visst hele bakgrunnen til hva hva som skjedde, og hvorfor Aud Marit sine spleier ble slettet etter at hun slettet dem selv.

        Det måtte være grusomt den gangen for Aud Marit at noen truet med å rapportere inn en spleisen som hun opprettet i et håpe om få norr.

          1. Noen har mye og mer enn nok. Andre har lite og kanskje mindre enn det. Er det så ille å unne de som har lite litt meir? Og i tillegg ha behov for å rakke ned på? Veit dere hva! Ta dere en bolle og litt frisk luft. La de som vil hjelpe Aud Marit få hjelpe. Slutt å henge dere opp i det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg