Jaja så er det den tiden i året, ja skattemeldings tid.

 

 

 

 

På formiddagen i dag fikk jeg mail fra skatteetaten, i den sto det at min skattemelding var klar til meg for sjekk og sending. Det ble en gledelig melding jeg får igjen på skatten, det var jammen meg godt for meg får jeg igjen mye andre vil si at det var da lite. Jeg sjekket at alt var med og sendte den, så nå er det bare å vente på at de pengene er på konto når veit jeg ikke. De kom inn kjapt i fjor men ikke veit jeg om det er på samme måte i år, håper det for da får jeg dem før påske hvis ikke så kommer de vel ikke før i slutten av juni. De får komme når de kommer jeg er bare glad jeg fikk igjen og ikke fikk baksmell, hadde jeg fått det så hadde det blitt problemer for meg.

 

Lag dere en kjempe fin kveld og natt når den tid kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Der var du, tjoohoo – fikk tilbake jeg også, bare litt, men bedre enn motsatt, har aldri fått smell jeg, så må man unne seg en godbit 😜👍🏾

      1. Ja her var jeg, hipp hurra tenkte jeg da jeg så at jeg fikk igjen og hvor mye eller lite ut fra hvem sine øyne som ser. Ja det er bedre enn baksmell for det har jeg fått flere ganger da jeg jobbet, men det er jo så lenge siden nå. Skal nok unne meg en liten godbit når de kommer, å sette litt på sparing så jeg kan ta meg en liten ferie og en tur til Drammen til sommeren det hadde vært koselig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fikk igjen jeg også, og fem dager etter var pengene på konto. I to år har det vært veldig sen utbetaling. Godt å få litt igjen. I går måtte jeg se fotball. 9-0, Norge slo Armenia. Kanskje du og fikk med deg kampen. Klem til deg fra meg

      1. I fjor fikk jeg pengene etter 10 dager, så da er det bare å vente den som venter på noe godt venter ikke forgjeves har jeg lært.

        Nå er det jo bare å vente til skatteoppgjøret er klart så kommer de inn, sånn var det i fjor i allefall for min del. Godt du fikk igjen også, ja jeg så på fotballkampen den måtte jeg bare ha med meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg