Jaja i dag har det vært en regnfull dag.

 

 

 

Det har vært en kjempefin dag i dag selv om det har regnet en del, men det gjør ikke meg noe jeg går ut på tur uansett vær. Er vel mange som mener at  på regnværsdager er finne inn værs dager, det er det ikke for meg jeg må bare ut en tur. Har også malt en del men ferdig med det bilde er jeg ikke, det kan gå lang tid før det blir ferdig.

 

Og så ble det også gryterett til middag jeg kuttet ut kjøttdeigen for jeg må jo prøve å være sunn og da skal man være forsiktig med fettet, så det ble med kikerter, linser og byggryn det var kjempegodt og mettende så det var ett godt alternativ til kjøttdeigen og risen.

 

Nå blir det en del tv titting før jeg kryper til sengs er trøtt ja men det får jeg vente med, skal ta to paracet for tannverken min men jeg venter til det er ca en halvtime til jeg bestemmer meg for å krype under dyna sånn at jeg får sove litt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg