Ja skal man tjene ekstra på bloggen så må en bruke klikk, klikk.

Reklame | Bodylab.

 

 

Ja når en ønsker å tjene noen ekstra kroner på bloggen så må man bruke klikk, klikk, eller som noen sier bruke reklame som man tjener noen kroner på som jeg har lagt ved her som jeg tjener litt over 1 krone pr klikk.

 

Disse produktene er fra Bodylab, jeg veit at jeg har lagt ut ett slanke produkt noe jeg ikke er så stolt av men det kan jo være noen som ønsker å teste det eller bare klikke for å klikke. Men ikke klikk på meg og bryte ut i ett sinne, var jo ikke meningen min å tråkke noen på tærne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Bodylab EAA (300 g) – Sour Candy//Lose Weight – The Basic Box//Bodylab Protein Crunch (25 x 21,5 g)

6 kommentarer
      1. Det betyr at de tre bildene jeg har nederst i innlegget mitt trykker du på, så genererer det en krone til meg. Men du gjør som du ønsker selv.

    1. God morgen! Her har jeg klikket og det gir nok litt penger i lommeboka. I dag arr jeg tidlig oppe mens gubben hadde ikke fått sove, sånn er det å ta en middagshvil for det ødelegger for nattesøvnen. Sitter å koser meg med litt frokost, kald kjøleskapsggrøt med litt bær på. Nydelig godt og holder på metthetsfølelsen. Håper det går bedre med deg i dag. Varm klem til deg fra meg.

      1. God morgen. Er ikke alltid at en middagshvil ødelegger for natte søvnen, men den kan gjøre det.

        Jeg har en litt bedre dag, veit ikke enda den har jo nettopp begynt.

        Jeg skal ta meg en brødskive med ost på, liker ikke grøt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper dagen i dag har vært bedre, er ikke så ofte jeg kommenterer, men er inne og leser hver dag, din blogg, mammapåhjul og kokkejavel, er dere jeg leser, ha en fin kveld, får se på tv 2 hjelper deg i kveld, koselig det, klem fra meg😍

      1. Tja den har da gått sånn passe, ikke helt bra.

        Godt å høre at du er innom og leser hver dag, og ikke minst at du er innom og leser Kokkejævel og mammapåhjul de bloggene er så fine å lese de er to av mange som jeg er innom å leser hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, jeg skal se på håndball i kveld det er VM for herrer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg