Ja så vartet jentene med en seier, å her kommer det uvær ser det ut til.

 

 

 

 

Hurra de norske jentene i håndball vant over Nederland sånn skal det være, nå står bare Japan igjen og det burde de klare.

 

Nå skal jeg gå en tur før det begynner å tordne for da vill jeg holde meg hjemme, sånn er det bare må bare komme meg på senteret å få kjøp noen flere lerreter så jeg får malt da det været står på.

 

Så dette ble en veldig kort innlegg men det får gå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Leste i Dagbladet at Norge vant over Nederland, og det er jo kjempebra! Regner her og tåke, så det er ikke noe fint vær og da sysler jeg inne. Barnebarnet dro hjem i dag og fire dager sammen var jo bare så koselig. Vi gikk en lang tur i går formiddag ca 6,5 km. Innom en kafe for en is i varmen. Har lasta ned en app til nettbrettet og der kan jeg fargelegge og ble helt hekta. ha,ha. Nyt lørdagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er ikke verdens beste vær her heller, har nå fått tak i to nye lerreter så jeg kan fortsette og male og er snart ferdig med det jeg startet på i går. Det tordner rundt oss men det har for gudsskyld ikke kommet hit enda, håper det ikke kommer heller men det kan ikke jeg bestemme selv om jeg skulle ønske det.

        Så fint at dere har kosa dere og dere gikk en lang tur i går, kos med is på kafe i varmen. Er en fin og morsom aktivitet å fargelegge om det er på nettbrett eller med en fargebok og blyanter er vel det samme, moro er det og man blir hekta så bare stå på du.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg