Ja så var kvelden her skal nå bare slappe av før jeg finner senga.

 

 

 

 

Skal faktisk bare ta livet med ro og se på mor og datter pusser opp og så blir det programmet bloggerne, er vel bare en eller to bloggere igjen som er med men det er jo da litt rart å kalle programmet for bloggerne men sånn er det bare blitt med det. Er veldig moro og se på mor og datter pusser opp på fem for de har så mange fine interiør forslag som de bruker på de forskjellige husene de pusser opp fra en falleferdig rønne til ett kjempefint drømme hus og selger igjen, de kjøper jo huset eller rønna for så å sette det i stand igjen spennende å se resultatet ikke noe jeg kunne gjort men er moro å se hvor fint det blir.

 

Så etter alt dette så blir det disse kirurgiske katastrofer som kan skje når du tar en kosmetiske operasjoner, ja det er mange feilslåtte puppe og rompe og nese operasjoner som kan ende opp som en kirurgisk katastrofe for dem det gjelder dette programmet starter klokken 23.00 på tv2 livstil etter bloggerne. Etter dette skal jeg nok finne senga etter hvert haster ikke for min del å legge meg for kvelden for jeg har ingen planer for morgen dagen annet enn å blogge, å det har jeg hele dagen på meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg