Ja så var helgen over heldigvis sier jeg da.

 

 

 

 

Ja jeg er glad det er hverdag igjen i morgen, jeg finnes ikke glad i helger for da er det ikke noe jeg må gjøre annet enn det jeg har lyst til å det er ikke hver dag jeg gidder å finne på så mye.

 

Har jo vært å gått tur i dag da og funnet mye tomflasker, og vasket klær som tørket på en halvtime ute på stativet ute på verandaen. Ja det ble varmt og godt utpå ettermiddagen så da satte jeg meg ut å spiste middagen ute på verandaen, det var første gangen i dag at jeg spiste middagen min ute er kort vei fra verandaen og inn på kjøkkenet her bare ti skritt så er jeg inne eller ute.

 

Nå er jeg akkurat ferdig med å skrive handlelisten min til i morgen tidlig, jeg er mest glad i å handle tidlig som dere fleste har fått med dere men jeg skal gå så jeg er i butikken senest 08.00 for da slipper jeg å handle, gå eller stå i kassakø kø er noe jeg hater for da står det noen både foran og bak meg og det er noe som jeg ikke liker.

 

Nå skal jeg se andre omgang i fotball kampen mellom Rosenborg og Molde som går på MAX, de spiller i Trondheim på Lerkendal det er vist veldig fine rammer og vær i Trondheim jeg heier på Rosenborg å det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Det er 0-0 til pause men jeg håper Rosenborg vinner over Molde da som fotball lag da, jeg syntes Molde er en fin by og sted men nå spiller de mot det laget som jeg holder med her i Norge.

 

Lag dere en fin søndagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg