Ja så var det en ny uke, så nå er det på tide med en oppdatering.

 

 

 

 

Dagen i dag startet med blogg lesing og en kaffe kopp eller to, røyken er også med som den pleier nå er det vel noen som sier fyrs da men det får være deres sak noe galt må vel jeg få gjøre også. Så var det på tide med en morgentur som var veldig fin med sol og varmt, og vi gikk en tur oppom ei venninne av meg for og skravle og ta en kopp kaffe. Hun ønsket og ha noe i butikken så det gjorde jeg for henne, den dama har vært god og ha når tiden har vært tung for hun har virkelig fått smake hva livet har og by på selv også både på godt og vondt.

 

 

Så gikk vi hjem og lagde meg litt formiddags mat, den besto av fiskesuppe og fersk loff det var helt nydelig. Så gikk vi på ettermiddagstur en kort liten men deilig tur for både meg og lille Elvis gutten, kom oss hjem etter to timer og da sto middagen for tur som var en vegetar burger og potet båter stekt i panna sammen med burgeren kjempe godt ble så mett at jeg måtte legge meg på sofaen en time. Jeg skulle i allefall ikke ligge lengere enn det men tror du ikke at jeg sovna som en stokk, slik har det vært ofte nå i det siste så jeg har fått lege time i morgen så hun kan få tatt noen blodprøver og får snakket litt med henne og se hva vi skal gjøre med det kan jo være allergi medisinene mine som gjør det at jeg går i søvne halve dagen.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg