Ja så kom lønnen fra bloggen min på konto.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

 

I dag kom lønnen fra bloggen man blir ikke akkurat millionær, noen kroner ekstra er jo greit satte halvparten på sparing og det ble litt over 400 kroner på sparekonto. Kjekt å ha det var halve lønnen, resten kan jeg bruke ved behov når det går tomt for noe så har jeg 400 kroner jeg kan bruke. Ja for det er jo nesten en uke til mandag, det jeg fikk inn i går det brukte jeg halvparten å handle inn mat for 2 uker resten står på sparekonto å der skal det stå men kan bruke av det hvis behovet melder seg. Det skal det ikke gjøre når jeg fortsatt har penger på brukskontoen.

 

Jeg har ett sparemål som jeg ønsker å nå innen sommeren, det er å kunne reise litt lengere enn en time fra der jeg bor. Kanskje ta en tur ut i det store fine landet vårt, om så bare en tur til Fredrikstad eller ett annet fint sted i Norge har jo en stor drøm om å kunne dra til Finnmark igjen behøver ikke helt opp til Vardø men bare kunne komme nordpå er en kjempestor drøm.

 

 

Har lagt ved en klikk, klikk som genererer ca 1 krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Traxole Training piggsko, sort/oransje – Str. 43//Traxole piggsko, sort – Str. 38//Heat Company Fotvarmer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg