Ja så klarte denne dagen å fly fra meg i dag også.

 

 

 

 

Sånn nå er kvelden her igjen og enda en dag har flydd fra meg, i dag har det regnet i hele guds skapte dagen. Nei nå juger jeg for det var opphold da jeg gikk i butikken, så da fikk jeg handlet i dag også det var deilig det.

 

Så ringte venninnen min og lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe, jeg sa ja og gikk opp til henne for både jeg og henne var selskapssyke og da er det godt å ha ei som det går an og prate med om alt mulig og ingenting.

 

Og så var jeg oppe og handlet litt for henne også, og jeg måtte handle inn to ting jeg hadde glemt på morgenen å jeg som hadde med meg handlelapp og alt mulig så klarte jeg og glemme det viktigste.

 

Så var det hjem og ordne middag å det ble faktisk fiskesuppe av rester av fisken jeg hadde i går, gud å det var godt å spise å godt å bruke opp rester av fisk og grønnsaker.

 

Og så har jeg sett en del på tv i kveld og slappet av, det var faktisk godt å bare være her og ikke være på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg