Ja så har jeg vært å plantet og sett den fine grav støtta.

Støtten er liten og enkel det var slik hun likte det, er også plass til mitt navn også når den tiden kommer.

 

 

Det ble en fin stund hos hu mor når vi først fant gravplassen hennes, har ikke vært det uten masse snø så det var ikke enkelt å den. Fant den jo til slutt nå skal jeg finne tid til å gå dit flere ganger i løpet av våren og sommeren, er jo ikke så mye annet å gjøre når sommeren kommer. Har flere som er der borte min mors far og mor og bror er der borte, når jeg går dit så blir det jo nesten som ett slektsstevne ja uten mennesker da bare jeg og tre gravstøtter så det er vel litt rart å kalle det ett slektsstevne.

 

Nå skal jeg avslutte dette her kommer tilbake senere i kveld.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Så fint at du har vært ved grava. Ikke mye snø å se. På kirkegården her ligger det endel snø, og jeg venter alltid til snøen er gått for å plante. Nyt kvelden. Klem til deg fra meg.

      1. Nei der var det ikke mye snø igjen bare litt is og søle enkelte steder, ja det var godt og få vært der har ikke vært der siden støtta kom så nå fik jeg sett den også. Hos hu mor var det en blomsterpotte som sto så jeg plantet noen nye blomster i den, har ikke så mye annet enn det der enda skal lage ett lite bed hvis det er lov da det håper jeg da.

        Kvelden har vært fin til nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper det blir lettere å gå nå som du har vært der en gang. Selv om det aldri vil bli lett, det er feil å si at det blir lett. Det kan være fint å dra dit for å minnes, men å minne noen kan vi gjør når som helst og hvor som helst ❤️ Jeg er så glad i stauder, de klarer seg nesten helt selv uten stell, og kommer opp igjen år etter år. Du kan sikkert få av noen som vil dele med deg, ofte noe som jobber i hagen og da vil de kanskje kastes. Og så er de pene til ulike tider, slik at en kan ha blomster i hele sesongen hvis en er heldig. Sjekk om du får lov til å ha et lite bed, vil tro det, så kan du tenke på hva du ønsker å gjøre. Kanskje blomster både du og din mor var glad i? Min mor sier at hun helst ønsker lave blomster slik at det er enkelt å lese på gravsteinen. Jeg håper du får en god natt, klem ❤️

      1. Jeg fikk en kjempe god natt. Det blir nok ikke lettere men litt enklere blir det jo, jeg har lov til å lage ett blomsterbed på gravplassen. Ja stauder er jo veldig fine mamma var veldig glad i forskjellige blomster, noe skal jeg finne på så det blir fint der ute. Er jo fint å ha ett fredelig sted som også er fint, etter min og hennes smak.
        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg