Ja så er semifinalistene til vixen klare så nå er stemmingen på gang.

 

 

 

Takker til alle dere som nominerte meg men det ble med det, er ikke på lista over semifinalistene den eneste som kom på den er kokkejævel så da kan jo dere stemme på han syntes jeg da.

 

Er jo noe rart at det ikke kom med flere fra blogg da men vi får prøve igjen neste år, men det blir vel aldri vår tur vi som er litt eldre og har vært med i mange år nå men slik er det. Jeg har jo ikke noen stor blogg så for min del er det ikke så rart, hadde vel ikke fortjent det heller.

 

Men for dere som ønsker å stemme på noen av de utvalgte av juryen så er lista her: https://www.vixen.no/artikkel/dette-er-semifinalistene-i-vixen-awards-2021

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Først som sist blir jeg ikke å stemme på disse semifinalistene. Leste rådet om å blande paracet og Ibux. Om du har astma må du være forsiktig om du tar Ibux. Jeg ble frarådet av lege å ta den siden jeg har astma. Du kan spørre på apotek eller ta een telefon til legen.
      Er for jævlig at man ikke får hjelp til tannbehandling hos NAV eller sosialen. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Har stemt på Martine ellers så har jeg ikke stemt. Jeg har pratet med legen min og hun frarådet meg og blande de to grunnet sykdommen jeg har.

        Jeg fikk beskjed om at jeg hadde for mye i trygd for å få noe sosialstønad til tannbehandling, ja men jeg har ikke trygden min selv jeg får ukentlig ut en sum som jeg skal disponere men det hjalp ikke å si det og skrive det fikk avslag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, nå starter farmen så det skal jeg se på.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var ikke bare tynt men det var bare to som jeg så, bra at Martine er nominert har allerede stemt på henne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, jeg skal se på farmen i kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg