Ja så er nok en dag gått og det er blitt kveld.

 

 

 

Ja kvelden har senket seg over meg, skulle ha blogget litt på formiddagen i dag men da tordnet det her så det fikk vente. Jeg har ikke på tv eller pc når det tordner, for det er ting som er litt for dyrt å kjøpe nytt og ett lynnedslag kan ødelegge begge delene  derfor måtte jeg vente med å blogge til nå. Hadde muligheten flere ganger i dag men da hadde jeg ikke lyst til det, kunne jo ikke skrive det jeg tenkte før i dag for da var motivasjonen helt borte for når man ikke kommer noe høyere på listen har ligget på stede hvil i over en uke da blir motivasjonen borte med den.

 

Jeg skal ta meg selv i nakken slik at jeg kanskje får gnisten igjen, for det trenger jeg nå jeg veit at jeg ikke er den beste bloggeren men det gjør jo ingenting om jeg ikke er det men det hadde vært moro å kunne se hvor jeg er på lista så det hadde det vært greit. Håper snart denne blogglista blir i orden igjen snart kanskje alt i morgen hadde vært fint, men det skjer ikke tror jeg da men det er jo bare ett ønske.

 

Nei dette ble ett rotete innlegg men det får dere bare overbære meg med, for hodet mitt er like rotete sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Den gjør vel det men det er vel lov å ta sine forhåndsregler, og trekke ut kontakter og ta ut antenne kabelen og logge av pc. Dette er noe jeg lærte da jeg var yngre, det burde vel alle ha lært.

        Ja jeg skal sove godt og det må du også gjøre.

        Klem fra meg til deg.

    1. Rart med denne blogglisten, men det er jo dere bloggere som er avhengig av den. Vi som leser har jo våre faste som vi leser og da er ikke lista så nøye. Nevnte for kjerringtanker at kanskje de skal legge ned hele Blogg.no for de tjener neppe så mye som før på den. De mest kjente bloggere har forlatt blogg.no. De gjør langt annet i dag. Noe å tenke på?

      Når det er lyn og torden burde man trekke ut kontakten til tv og pc og ting som lades. Vi opplevde at lynet slo ned i lysarmaturen på badet for mange år siden. Men det hender at det lyner og tordner sjelden hos oss, men likevel kan det skje.

      Det blir forhåndsstemming her i bygda 1 sept. Da er det rett i nærheten, og jeg får kort vei. Ha en fin dag.

      1. Ja det er rart med denne blogglista, jeg har funnet ut at liste får være liste for jeg må jo bare fortsette for det er på denne måten jeg tjener noen ekstra kroner. Håper ikke de går til det skrittet og legger ned hele blogg.no for da mister jeg både ekstra inntekten min og hobbyen min, da blir livet mitt tomt om jeg ikke har bloggen min å ty til og de tjener nok mye både på blogger og alt annet.

        Ja jeg har mine forhåndsregler når det lyner og tordner og dem kommer jeg til å leve etter livet ut.

        Å dere får forhåndsstemt fra 1 september, er godt å ha det i nærheten sånn at det går å gå dit.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg