Ja så er morgendagens handleliste klar, pluss en klikk, klikk.

Reklame | Outnorth.

 

 

 

 

Nå har jeg gjort klar handlelisten til ukeshandelen jeg skal foreta meg i morgen tidlig, lista består av fem varer jeg trenger å jeg tar bare de billigste merkene som first price varer på alle tingene så da blir totalsummen mye lavere enn det skulle bare bli handle inn merkevarene. Billigmerkene er like gode som de dyre merkevarene, jeg mener de er bedre jeg da men det er min mening i denne debatten for min lommebok er ikke beregnet til å bare kjøpe dyre merkevarer bare butikkens egne varer.

 

La også ved en klikk, klikk som er varer som er fine å ha med seg når en skal på flerdagstur i naturen, litt vel dyrt men denne klikken gir 1 krone pr klikk. Håper bare dere ikke er for lei disse produktsreklamene jeg legger ut, blir ikke så ofte som jeg pleier lenger kanskje en gang i uken eller to.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Zandstra Skate Backpack friluftsryggsekker Sort OneSize//Urberg Folgefonna Lavvo lavvo Beige OneSize//Haglöfs Esker Jacket Women Dame skalljakker Sort XS

2 kommentarer
    1. Har klikket på produktene, og da blir det litt penger i kassa. Mathandelen har du fått unna tenker jeg. First Price er ikke ille for jeg kjøper poteter, karbonadedeig, og annet som jeg trenger og det er ikke noe galt med dem. Man ser hva som er på tilbud og hva man har behov for. Vi handler en gang i uka, og matbudsjettet har gått kraftig ned. Fikk jo fisk av en venn av oss, og dermed har vi i frysa. Mye godt man kan lage. Viktig og være nøktern når man handler.

      Da vant Lasse i går, og de var jo like gode begge to synes nå jeg. Iselin er ute av 71 grader nord men leste at hun viile ut, siden hun har fått nok av fjell. Med høydeskrekk så skjønner jeg det godt, har det sjøl. Utfordrer ikke meg selv på ville fjellturer.. Holder meg til det trygge.

      Ønsker deg en fin uke, klem til deg fra meg.

      1. Takk for klikkene ja det blir penger i kassa av det. Mathandelen er gjort, jeg kjøper bare First Price varer det passer best for min lommebok.

        Ja Lasse vant men det var utrolig jevnt.

        Å er Iselin ute av 71 grader nord, ja hun ville nok ut skjønner henne godt med den høydeskrekken for det har jeg selv.

        Ønsker deg en god ettermiddag og uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg