Ja så er faktisk kvelden her eller skal jeg si snart natt.

 

 

 

 

Det er ett dilemma skal jeg kalle det kveld eller snart natt for meg er det sene kvelden, jeg er ikke trøtt nok til å finne senga nå så det får vente. Jeg skal snart finne senga her vente til over midnatt så skal jeg legge meg, tar med meg en god bok så får jeg se hvor lang tid det tar før øynene blir for tunge til å holde seg oppe lenger.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Man rangler og sover lengre i jula. I morgen er det hverdag, og på fredag nyttårsaften. Nydelig vær her i dag men kaldt. Rakk ikke å dra på kirkegården julaften, og det tok vi i går. Det var bitende kaldt – 14. Fiikk tent lys og lagt granbar på graven til foreldrene mine. Her hjemme laget sønnen god middag og vi var 7 til bords. Koselig dag hadde vi. I dag våger vi oss ut i kulda. Gode og varme klær på seg og frisk luft og bevegelse trenger man. Fortsatt god jul. Juleklem til deg fra meg. PS. Gratulerer med 10 plass på lista.

      1. Ja man rangler på langt på natt men en rutine holder jeg og det er opp klokken 09.00, ja hurra i morgen er det mandag og hverdag. Nyttårsaften på fredag det er den store festdagen for meg med steik og noe godt å drikk, og så ut å se på fyrverkeriet så er det natta her.

        Skulle vel ha vært på gravlunden på julaften men det klarte jeg ikke det er ett sårt punkt, min mor døde i januar 2019 og har ikke vært der ute siden begravelsen jeg bare klarer det ikke.

        Er kaldt her også like kaldt som hos dere, skal ut en tur i dag også er bare å kle meg godt.

        Ønsker deg en fortsatt en riktig god jul.

        Tusen takk er jo moro med den plasseringen.

        Kjempe juleklem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg