Ja så er det søndag, morgenturen er akkurat unna gjort. Deilig sol å deilig at det snart er mandag.

 

 

 

Ja dette har vært en morgen som har vært fin værmessig men kroppen den lystrer ikke, den er så full av smerter at en nesten skulle ønske at en kunne holde seg helt i ro. Men det er bare å ta på seg ett par gode sko å bite tennene sammen og komme seg ut på tur, frisk luft er jo den beste medisinen for at man skal ha en god dag sånn er det for min del i alle fall veit jo ikke med alle dere andre frisk luft er jo bra både for kropp og skjel. Hadde jeg måttet sitte inne dag ut og dag inn da hadde jeg stivnet helt og ikke bare det men jeg hadde vel klikket også, Skal ikke skrive mer om det så folk blir lei for det er ikke meningen, jeg skriver jo en hverdags blogg og da må jeg jo skrive om det som skjer i min hverdagen min.

 

Ja så ser det ut til å bli en fin dag sånn værmessig, det er sol og litt kjølig men det er bare fint bedre enn regn så dette er en nydelig dag.

 

Er glad at helgen er snart over jeg elsker hverdager for da er det ikke så synlig at jeg ikke jobber, ser jo ikke forskjell på helg og hverdag for meg er alle dager helt like verken mer eller mindre. Men på hverdager så glir en inn i mengden av mennesker både unge og gamle, som vandrer rundt i byen for å handle eller gå på kafe med sine venner og skal bare treffe folk for de ikke har noen hjemme og prate med jeg er jo ikke alene om å være alene her i verden. Men det og være ensom er enda verre enn og bare være alene.

 

Takk for at du tittet innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Frist luft og en tur ut gjør ofte godt for kropp og sjel. Jeg er så heldig at jeg har vært en god stund i Spania nå, og klimaet her gjør virkelig godt for kroppen min. 🙂 Ha en fantabulastisk dag!

      1. Godt og høre at du har det bra, jeg liker meg best i mitt eget land har aldri vært så langt som Spania har ikke noe ønske om og reise dit eller men det er meg har så flyskrekk at det blir nok ikke i dette livet jeg reiser dit. Ja her blir det en kjempe fin dag Kari, håper du har en kjempefin dag der du er bruk tiden din godt der nede i Spania.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg