Ja så er det snart jul igjen.

 

 

 

 

Det er snart jul igjen syntes de begynner noe tidlig i butikkene allerede i midten av oktober begynner de å pynte butikken til jul, det blir litt for tidlig for meg julegata her i byen begynner å komme på plass og lysene er på det syntes jeg er koselig. Da er det ikke så mørkt og trist som det er i november når det er bare svart asfalt, så da lyser den vakre julegata vår opp i mørket og det er byens egne befolkning som har spleiset på julegata i år.

 

Det er godt at lysene i julegate er oppe etter det som skjedde i oktober, byen har vært så trist etter den hendelsen.

 

Selv skal jeg ha jul på budsjett så det blir ikke den store utskeielsen, og det er det samme budsjettet som jeg har hver uke det er jo ikke rom for mer.

 

 

 

Men i år som i fjor jul så skal jeg ta fram mitt lille kunstige juletre og ja det er lys på det, de lysene går på batteri så jeg bruker ikke mer strøm enn det jeg pleier å gjøre. Gleder meg faktisk til jeg kan ta fram juletreet mitt og sette inn nye batterier på lillejulaften, da skal jeg kose meg med koselige program på tv.

 

 

Men først skal jeg feire bursdagen min med håndball den 03.12 , det er faktisk 3 uker til på fredagen skal ikke feire stor har aldri likt å ha noe selskap på den dagen grunnet mobbing. Kan jo feire den med ett innlegg på bloggen og ferdig med det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jula kommer i år som i fjor. Pent lite juletre du har. Enkelt og lettvint. Skulle skrive i går, men fikk skikkelig magesmerter og bodde på badet mer eller mindre. I dag er jeg langt bedre. Nettopp betalt regninger og overført litt til buffer. Har noen gaver igjen å kjøpe. Bllir bytur i morgen for å ordne det. Hater munnbind men det går greit når ting går kjapt. Hente medisin på apoteket, og paracet til de jævla smertene man lever med. Måtte le av Kåre da han ble valgt til storbonde igjen. Nå er Simon valgt til første kamp. Tro hvem han velger, Daniel eller Gunnar. Fotball gikk det skeis med, men ballen er rund og da kan alt skje. Ble så irritert på den dommeren. Klem til deg fra meg.

      1. Ja julen kommer hvert år til samme tid, ja jeg syntes juletreet mitt er lite fint og smart når man ikke har så stor plass. Huff da hadde du trøbbel med magen i går, godt du er bedre i dag. Jeg skal ikke kjøpe så mange gaver i år heller barna får penger så de kan spare til noe de ønsker seg, skal bare kjøpe fire flax lodd så er jeg ferdig skal levere det den 26 november for da skal jeg ha samvær med gutta mine.

        Ja jeg måtte også le når Kåre ble valgt til storbonde igjen. Hurra nå ble Simon valgt til førstekjempe, lurer på hvem han velger til andre kjempe blir vel Daniel eller han Torvald eller Gunnar. Fotballen måtte gå som det gikk, dommeren kunne de ha byttet ut for han gjorde forskjell på folk.

        Ønsker deg en fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg