Ja så er det mandag denne dagen har flydd fra meg.

 

 

 

 

Denne dagen har vist flydd fra meg ja tiden går fort om dagen, ja den går jo så fort og snart går denne sommeren over til høst og i dag sånn værmessig så skulle en tro at høsten faktisk er her. Har regnet stort sett i hele dag, var opphold da jeg gikk i butikken til morgenen ja klokken 07.15 gikk jeg av gårde. Da jeg var på vei hjem etter å fått handlet litt så regnet det, det kan jo fortsatt bli noen fine og varme dager før høsten slår inn for fullt får da håpe det  i alle fall. Men blir det ikke det så står jeg den av, liker best de dagene som ikke er altfor varme jeg da men sol og fint vær kunne det ha vært da.

 

Nå skal jeg slappe av og ta livet med ro foran tv.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Det er synd å høre at kommentarer jeg legger inn hos deg blir vridd på i en annen blogg, men jeg regner med at du ihvertfall skjønte at kommentaren jeg la inn her i går var ment som en oppmuntring til at du må kunne si hva du ønsker i din egen blogg, og ikke la noen andre hindre deg ❤️ fin fin dag til deg, kos deg med tv.

      1. Jeg forsto det slik ja at jeg skulle kjøre på med det jeg hadde på hjertet uansett hva, slik forsto jeg det ingen skal hindre meg i det i dag har jeg ikke hatt tid til å blogge før nå. Ja det syntes jeg er veldig synd at den er tatt litt ut av sammenheng, blitt plukket ut av sammenhengen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg