Ja så er det ikke så mange timene igjen av 2020, her i området har de startet fyrverkeriet sitt.

 

 

 

Ja her går flere tusen kroner i luften allerede har holdt på i flere timer og dager de startet jo 1 juledag, jeg bryr meg ikke så mye om nyttårsfeiringen vi har skulle vært forbud med privat fyrverkeri men dessverre ikke og kommer aldri til å bli det.

 

Mine tanker går til dem som har mistet alt de eier å har, vi ser på tv at husene bare seiler ned i leir hullet. Å til de som savner sine familie medlemmer. Nå etter så mange timer så tror jeg ikke de finner de siste ti menneskene i live på grunn av at de sikkert har fått skader, så må man tenke på kulden i tillegg så tror jeg dessverre at det er ti omkommende i denne ulykken. Jeg håper jo at de blir funnet i live men jeg tviler dessverre, men jeg håper de finner dem så familien får ett sted å gå til ja en grav å gå til.

 

Det er helt jævlig at slike ting kan skje men det gjør det synd men sant, det har vi sett de to siste dagene.

 

Mine tanker går til de pårørende og venner av de savnede, å så er det nå 46 til som er blitt evakuert ca 2,5 kilometer unna det store raset for det er sprekker og utglidninger i området huff og meg får håpe det ikke er så alvorlig som det er der de jobber på spreng for å finne 10 personer som ikke er funnet enda.

 

Håper vi alle får ett fint og nytt år som står for døren, med mindre sprit og at vi kan slutte med munnbind. Kan gi de du ønsker en klem noe en ikke har kunnet dette året, så ønsker jeg å kunne dra på en ferie har noen planer men veit jo ikke om de går å få gjennomført.

 

 

Takk for at  du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Vil ønske deg et riktig godt nytt år.
      Tragisk dette som har skjedd i Gjerdrum. Har venner som måtte evakuere nå i ettermiddag . Ja får håpe de finner de 10 savnede helst i levende live, men jeg begynner vel å tvile på om det nå som tiden går. Men man får håpe på det beste.
      Vært en rar nyttårskveld vi har vært hjemme og har 2 gjester, laget kalkun middag med tilbehør og hjemmelaget karamellpudding. Ha en fortsatt fin kveld vi har en kattepus som er livredd fyrverkeri . Gjemmer seg under spisestubordet og vil være for deg selv. Ikke noe moro med fyrverkeri jeg skulle ønske det ble forbud men det blir det nok ikke.

      1. Ja jeg hadde ett vennepar som jeg har via røde kors er mange år tilbake men vi har fortsatt kontakt med dem, han var hjemme med barna men de kom seg ut kona var på nattevakt på sykehjemmet alle er velberget men huset er borte. De drev å pusset opp barndoms hjemmet hans så de kan bo der mens de driver med den siste oppussingen. Ja en får jo håpe de finner dem i live men det tviler jeg på nå, de står jo fortsatt som savnet disse ti personene. Jeg har vært hjemme jeg også hadde kyllingfille med tilbehør. Jeg vil også at det skal bli forbud mot private fyrverkeri men det blir det nok aldri.

        Ønsker deg et riktig godt nyttår.

        Ps stakkars pus som er så redd.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Takk skal du ha dette skal bli ett godt år, skal starte noe nytt i mitt liv som også en del skal deles på bloggen.

        Ønsker deg og dine ett kjempefint og godt nytt år.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk skal du ha dette skal bli et begivenhetsrikt år, skal starte noe nytt med hensyn til mitt liv som jeg skal dele en del av her på bloggen.

        Ønsker deg og dine ett begivenhetsrikt nytt år, og ett helt fantastisk nytt år grip de gode tingene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg