Ja så er denne dagen blitt historie, kvelden er her og snart natt.

 

 

 

Sånn ble denne dagen ja jeg startet med å gå å få handlet inn det jeg trengte for denne uka, fikk tak i det meste i billig kroken og det var faktisk helt fantastisk det er lenge mellom hver gang det går.

 

Gikk hjem og fikk ryddet det inn i skap og fryser, i dag ble det pølse og potetmos det var mettende og godt.

Så var jeg også oppe hos venninnen min som ringte meg etter at jeg hadde vært i butikken, hun ville ha noen å prate med og drikke kaffe med  og da er ikke jeg vanskelig å be. Er alltid godt å ha noen å prate med, ikke minst bare å ha noen å være i lag med.

 

Å så fikk jeg gjort litt nytte for meg ja jeg var oppe og handlet for henne, på den måten fikk jeg gjort nytte for meg.

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

4 kommentarer
      1. Dagen har vært ganske grei, ja jeg fikk kjøpt meg kort til telefonen. Ja kjempegodt med venninnen min fem minutter unna meg, på glatta så er det 15 minutter og gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Å nå fikk jeg skikkelig lyst på pølse og stappe altså….! Jeg har trekt en visdomstann idag, og kan nesten ikke åpne munnen… så idag har jeg spist rettikoppen-tomatsuppe…. og youghurt…..! God klem <3

      1. Du kan jo ha det i morgen for da har du blitt bedre i munnen, etter at du har trukket den tanna. Er ikke enkelt den dagen det er gjort å få i seg noe mat, ønsker deg en riktig god bedring.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg