Ja nå kan det bli bråk, nettavisa har røpet hvem som vinner paradishotell.

 

 

 

Tenk dere at noen kan røpe hvem som vinner paradishotell, jeg så det i dag og finalen er ikke før i morgen kveld. Hvem har gitt den informasjonen til nettavisen det er det jeg lurer på er det en av deltakerene som har sakt noe, da er i alle fall dette kontraktsbrudd og da kan den personen straffes med bøter. Blir jo ikke spennende å se resten når en veit hvem som vinner, men jeg skal se det uansett hvordan de to klarte og komme til finalen som er i morgen.

 

Jeg skal ikke røpe noen ting her nå, for da ødelegger jeg for dere andre som følger med på paradis hotell. Det er jo syn om flere får ødelagt spenningen, det er jo bare å ikke se den videoen som nettavisen har lagt ut som viser finalen som går på tv 3 i morgen kveld klokken 21.30.

 

 

 

Takk for at du tok deg tid til og lese dette innlegget, del det gjerne hvis du ønsker.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Eneste jeg har sett, er at en av bloggerne, og visstnok deltaker, hadde sånn lureoverskrift for at folk skal klikke inn på bloggen. (jamillawais), men leser man innlegget, står det ikke noe om hvem vinneren er. Så ikke vet jeg.. jeg ser ikke på Paradise Hotel heller, så jeg er temmelig grønn på området.
      Ha en fin kveld!

      1. Ja hun har vært deltaker og ble sent ut på mandag, jeg følger med og kom over denne videoen så jeg veit hvem som vinner. Det er flere bloggere her inne som er deltaker

        Ønsker deg en fin kveld og god fridag i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg