Ja nå er snart fredagen over.

 

 

 

Fredagen startet som alle andre dager, så det er ikke så spennende satt hjemme i min stue og bare glodde på veggen. Drakk min faste kaffe kopp og spiste knekkebrød, og så gikk jeg ut på verandaen for å ta meg en røyk som jeg også gjør hver kveld.

 

Og så gikk jeg meg på tur og tok med meg fiskestanga i tilfelle jeg finner en rolig plass ved ett fint vann, og gjett om jeg gjorde og der var jeg helt alene så fisket jeg i en to timers tid fikk en ørret på 600 gram og da har jeg mat over helgen.

 

Før jeg gjorde det over så var jeg oppe hos venninnen min på en kaffe og skravlet litt før jeg gikk i butikken for henne, da jeg kom ned igjen fra butikken så satt vi å skravlet litt til før jeg gikk hjem. Men hva skulle jeg hjemme å gjør så jeg pakket en sekk og tok med fiskestanga, det ble en fin tur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg