Ja nå er skattemeldingen kommet og sendt.

 

 

I dag kom skattemeldingen har sett over den og sendt den, og ja jeg fikk igjen på skatten og hurra for det er bedre å få igjen enn å få baksmell det har jeg fått en gang og det var sure penger å betale.

Så å få igjen ett par tusen er bra det, så nå er det bare å vente til oppgjøret og pengene er på konto men det kan vel ta sin tid det også fikk dem før påsken i fjor det har jeg ikke troen på i år for å si det sånn.

 

Men det er deilig å tenke på at jeg har noen kroner i vente, for det er ikke ofte at jeg har litt til overs og det blir det nå.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. så bra,fikk mine et par dager etter jeg bekrefta den,gikk raskt,koselig du fikk til gode,kos deg,klem fra meg

      1. Jøss gikk det så fort, med min flaks så kommer de nok ikke før etter påske haha sier jeg bare.
        Så fint at du også fikk igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra at du fikk igjen. Jeg fikk ganske mye igjen at jeg må få svigersønnen til å se over om det stemmer. Vært å gått tur i dag. Nydelig vær. Så ei delte et bilde at det var 8 elger på veien, da var det godt at jeg var kommet inn. Noe jeg ikke vil møte på veien for å si det sånn. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Det var kjempegod og se at jeg hadde til gode og ikke måtte betale tilbake. Er greit å ha noen til å se over, bra at du får igjen du også.
        Har hatt fint vær vi også men kjølig, 8 elger de ville ikke jeg heller.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg