Ja nå er natten snart her kjære.

Reklame | LYKO NO.

 

 

 

Ja så er natten her kjære bloggen min og dens lesere, i kveld er jeg utrolig trøtt og sliten så jeg håper på en god natts søvn for det trenger jeg nå.

 

Men her i huset er det litt for varmt så jeg regner med at det blir litt kjemping før øynene glir igjen i kveld/natt, men sånn kan det gå med over 26 grader inne for det er altfor varmt så det blir ingen dyne på meg i natt men ett tynt laken kan jo gjøre det litt lettere og sove.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ZMILE COSMETICS//Remington//Alix Avien//Directions//Lorac

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg