Ja nå er morgenturen unna gjort, håndball står på timeplanen nå.

 

 

Vinter bilde fra fjor vinter.

 

Nå er morgenturen unna gjort med ett besøk hos ei venninne, det er utrygt for glatte veier i dag også så vi brukte lang tid hjem. Vi gikk innom venninnen min og satt og skravla og drakk kaffe, var også å handlet for henne var ikke noe jeg skulle ha i butikken i dag så jeg hadde ikke noe å bære på hjem det var deilig på grunn av glatta.

 

Nå skal jeg se på håndballen og kose meg på sofaen for jeg gidder ikke å stresse rundt nå i førjulstiden, det overlater jeg til andre nå er det bare og ta det helt med ro for hastverk er lastverk mener jo jeg da. Julen kommer til samme tid hvert år så det er bare og starte litt før.

 

Skal også se på julefilm på tv på fem  det er det beste med hele desember at de sender julefilmer på fem, da er det noe koselig og se på og kanskje jeg også kommer i jule stemning er ikke der enda men en får håpe at den kommer snikende etter hvert .

 

Jeg vil takke for alle som gratulasjonene jeg fikk i går.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg