Ja nå er kvelden her hurra i morgen er det mandag.

 

 

 

Ja denne søndagen har vært veldig kald både ute og inne  nå etter en hel dag med elektrisk fyring så har jeg fått 10 grader inne og ja det er – 10 ute nå, så i kveld skal jeg ikke slå av ovnen min tror jeg for å sitte inne med ullgenser og en tynn boblejakke pluss ett fleecpledd og enda så fryser jeg det orker jeg ikke i morgen også. Så jeg skal finne meg en billig ovn til som jeg kan bruke i andre enden av stua den jeg sitter i, for jeg orker ikke fryse inne lenger får heller kutte på noe annet hva det enn skal være men det finner jeg ut etter hvert sånn er det bare. Ja strømmen er dyr men jeg skal da ikke fryse på meg sykdom inne hjemme, så må man bare kutte det som kuttes kan og da blir det minimalt med jule kos bedre å ha det varmt inne enn å frotse i godsaker til jul det mener jeg i allefall nei jeg skulle ikke snakke penger lenger men dette falt helt naturlig inn i dette innlegget.

 

Ja det er søndag men veit dere hva jeg har ikke skrevet handleliste i dag/kveld, ja og grunnen til det er at jeg skal ikke i butikken i morgen for utfra det jeg så da jeg skulle skrive den handlelisten så manglet jeg ingenting så sånn henger det sammen haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du kan ikke ha det så kaldt inne over tid. Ikke bare er det usunt for kroppen men du risikerer også fuktskader, muggsopp og fremvekst av midd. Dette kan føre til store skader på hjemmet ditt.

      For å spare strøm og siden du ikke har mulighet for vedfyring kan det være en ide og undersøke mulighetene for en gassovn som kan brukes inne.

      1. Det var da forferdelig mye som er galt i å spare på strømmen som kan gå galt, men nå har jeg over 17 grader inne for jeg kjøpte meg en slik termostat styrt varmeovn.

        Vi har ikke lov til å ha gassovn innendørs og har ingen mulighet til vedfyring.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tror det var jeg som skrev handleliste i går. – 11 grader her, og det er bikkjekaldt. Makter ikke den kulda. Kanskje lurt med en termostat ovn. Har jo fast pris på strømmen som vi ordnet for 1 år siden. Glad vi gjorde det. Prisen er gått opp og det er ikke fast pris lenger å få. Må på butikken å handle det som mangler for krumkake røra skal ordnes. Klem til deg fra meg. Fikk endelig svart på julekalenderen til Bunny via den gamle nettbrettet. Vært tull som vanlig med å få kommentaren inn.

      1. Har vært mellom – 10 og – 11 ute i hele dag og en kald trekk og det er kaldt det men i dag har solen vært framme så det har vært en fin vinterdag her. Har kjøpt meg en liten vifteovn med termostat så nå har jeg fått temperaturen inne til ca 18 grader, har ikke fastpris her i huset det var ikke jeg som bestilte strømmen det var det nav som gjorde. Har ikke hatt behov for å handle i matbutikken enda denne uka så det får jeg gjøre senere, jeg skal ikke bake noen verdens ting til jul er så mye billig og godt å få kjøpt på Kiwi som pepper kaker.

        Huff har det vært tull med kommenteringen igjen jeg veit ikke hva som er feil på det punktet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg