Ja nå er jeg faktisk veldig sliten etter endt dag.

 

 

 

I dag har jeg vært å handlet litt for i dag kom pengene som skulle ha kommet på mandag, de kom godt med i dag også deilig å få litt mat i hus for nå var det faktisk tomt i skap og kjøleskapet mitt. Og jeg var oppe hos venninnen min så jeg fikk handlet inn litt for henne også, for det var nok rimelig tomt hos henne også tenker jeg så sånn ut på lista hennes.

 

Har også vært på en lang kveldstur nå kom inn for en halvtime siden, ble ikke så langt men det var godt å komme seg ut selv om det er uholdbart varmt etter min mening.

 

Godt det er helg i morgen for da er det fredag, da skal jeg bare slappe av jeg har gjort unna helge vasken i dag så jeg slipper i morgen.

 

 

Er lite å se på tv i kveld og ettersom vi ikke har tv 2 så er det enda mindre å se på, så da er det bare å se på disse reprisene som går på andre kanaler som vi har.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg