Ja nå er det vel helg, klar for morgentur.

 

 

Ja nå har jeg sittet og tatt meg en morgenkaffe og lest noen blogger, ble litt overrasket i dag til morgenen når jeg tittet på statistikken over hvor mange sidevisninger jeg hadde hatt i natt og fram til jeg sto opp og logget meg på. Jeg hadde hatt over 73 sidevisninger i natt kontra det jeg pleier som er mellom 8 og 14 ett sted, det er bare moro og se at så mange hadde vært innom det bare viser at det jeg skriver treffer noen.

 

Nå er det på tide og avslutte dette innlegget og ta en deilig morgentur med denne trøtte godgutten som sover og koser seg på sofaen, det er sunt og godt og komme seg ut på en lang og god morgentur. Det er sunt for både kropp og skjel det, her i huset så starter ikke dagen før vi har vært ute på tur.

 

Takk for at du tok en tur innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg