Ja nå er det søndag og helgen er snart over, har skrevet handleliste.

 

 

 

Godt at det er mandag og hverdag i morgen, har da nyt de fine dagene værmessig har jeg vært mye ute på verandaen min lest noen bøker.

 

Men det som har tatt mest tid på å skrive handleliste over det jeg trenger men det ble for mye og gikk over budsjettet med 200 kroner så den måtte kuttes, så jeg måtte fjerne noe som var mindre viktig selv om at det var ikke noe som var mindre viktig men noe måtte kuttes ut.

 

Så nå er handlelista klar og så får jeg se om jeg har alt jeg trenger, havregryn står øverst på lista sånn at jeg får laget meg kjøleskapsgrøt som jeg har til frokost hver morgen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Da har du fått handlet. Jeg tar det i morgen, handling og hente pakke. Nydelig vær her i dag, men i morgen er det regnvær igjen. Hvordan går det med håndleddet? Håper det går fremover. Ha en fin kveld, og titte på Sommerhytta. Klem til deg fra meg.

      1. Ja handlingen er foretatt og ferdig for denne uka. Her har det regnet i dag. Håndleddet går det sakte men sikkert bedre med, men jeg syntes det går litt sakte. Nå ser jeg på sommerhytta.
        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg