Ja nå er det snart på tide å legge seg på lading.

 

 

 

Ja nå er jeg trøtt og sliten helt utladet, så da er det vel på tide å finne senga og legge meg selv på lading.

 

Det er så deilig og kjenne at jeg er så trøtt og sliten at jeg faktisk ikke kan sitte stille for da sovner jeg, jeg håper bare det fortsatt er slik når jeg treffer puta helst vill jeg sovne i det jeg treffer puta ikke før da selvfølgelig.

 

Det er det beste med å gå lange turer og å trene ute i fri luft for da blir en så avslappet, og ikke så stressa som jeg pleier så i kveld er jeg det jeg kaller godt sliten.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg