Ja nå er det blitt endringer på hvordan en får betalt for klikk, klikkene.

Reklame | Cellbes.

 

 

Nå får vi ikke ei krone for klikkene men man får 12% av det som blir bestilt og betalt på de linkene og bildene som jeg legger ut, i alle fall det jeg legger ut til dere nå sånn er det blitt nå.

 

Jeg ville bare legge ut dette som inspirasjon til dere, med en liten forklaring det er jo ikke noe tvang skulle bare forklare litt.

 

Det varierer fra butikk til butikk men på denne er det 12%.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Tamaris//Borganäs//Cellbes//Cellbes//Cellbes

4 kommentarer
    1. Ok, hele tiden noe i endring..Takk for info…skal klikke jeg. Men vet ikke om det blir noe kjøp i dag! Men driver og handler gaver på nettet om dagen! God klem…

      1. Jeg tenkte at jeg ville opplyse alle om det, ja kjedelig med den endringen.
        Det er noe en selv bestemmer, jeg skal ikke kjøpe noen julegaver jeg de jeg skal gi julegaver er mine to sønner og flakslodd til de voksne og det er fire stykker.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Forstår jeg det rett, vi må bestille noe før du tjener noe? Du kommer vel til å tape på den ordningen? Sitter og ser hver gang vi møtes, ikke akkurat en favoritt hos meg😍ha en fin kveld, håper formen er bedre❤️Klem fra meg

      1. Ja en kommer til å tape på den ordningen, for du har forstått helt rett er jo noen som har den gamle ordningen med noen kroner for klikkene.

        Jeg ser ikke på hver gang vi møtes det er for kjedelig.

        Nei er ikke noe bedre.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg