Ja ja så er det snart natt igjen, tungt med å få sove om natten for tiden.

 

 

 

Ja det har ikke vært enkelt å sove om natten de siste månedene, for det er ikke bare på dagtid at det er smerter men også om natten. Har sovet max en halvtime om gangen så to timer våken før jeg sover en halvtime til, så j ca en og en halvtime med søvn hver natt i to måneder er litt lite spør du meg er fullstendig utslitt  begynner å bli vant til det nå.

 

Er ikke lett og venne seg til lite søvn over tid for det går på psyken løs men jeg har faktisk ikke noe valg, sånn er det bare blitt i mitt liv for tiden men det blir vel bare å venne seg til det. Dagene blir utrolig lange på den måten, så jeg må jo få det beste ut av de lange dagene orker ikke å gå så mye tur som jeg pleier å gjøre så jeg føler at jeg har blitt utrolig lat.

 

Tiden er inne for litt søvn på meg for nå er jeg så  inn i gran skauen trøtt og sliten, håper jeg får litt mer sammenhengende søvn i natt ellers så blir jeg sprø av mindre.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg