Ja ja så er det helg igjen, i dag var det inne vær.

 

 

 

 

Ja ja så er det helg igjen disse dagene og uka går så fort, i dag er det fredag og helg og så er det mandag og plutselig er det fredag igjen hvor ble det av de dagene i mellom det lurer jeg på. Tiden flyr i fra deg men det er i grunn greit for meg, i dag har det vært sånn på ekte ett dritt vær regnet har spruttet ned og vært kjølig ja det har vært inne vær i dag. Jeg har ikke holdt meg inne for det er ikke meg, jeg tok på meg en regnjakke og gikk ut døra for regn og guffent vær stopper ikke meg. Hadde jeg måttet sitte inne så hadde jeg blitt sprø ja sprøere enn det jeg er fra før, hadde vel flydd på veggen hvis det hadde skjedd jeg må ut for å bytte mening om meg selv og mitt sånn er det bare for min del.

 

 

Eneste stedet jeg ble klissvåt var på føttene joggesko med hull i sålene er ikke ett smart fottøy i regnvær men det er det eneste fottøyet jeg har for sommer og ut denne høsten, er for tidlig å ta på seg vinterskoene nå så kaldt er det ikke enda for å si det pent da hadde jeg vel blitt sett rart på har jo andre sko men de skal og kan ikke brukes i regn det er de for pene til.

 

 

Var oppe hos venninnen min og skravlet over en kopp kaffe eller to, var også og handlet til henne så gikk jeg hjem igjen for da satte regnet inn igjen så det var bare å komme seg hjem. Da jeg kom hjem så følte jeg meg som noe katta hadde dratt med seg hjem på søndag morgen ha ha, det er noe jeg pleier å si når jeg føler meg som ei drukna katte.

 

 

Nei nå  får jeg avslutte dette innlegget før jeg skriver meg langt ned i søla.

 

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg