Ja i dag er det dagen som man skal tenne lys på våre kjæres gravsted, jeg har ikke vært der men det er mange som har vært det.

 

 

 

Jeg har ikke klart og gå ditt i dag har ikke vært der siden i vår, jeg skulle så gjerne men jeg har ikke klart det. Jeg tente et lys hjemme og tok fram mange bilder og minner fra da hun og jeg var ute på turer og kunne prate om alt, jeg føler ikke for å dra til gravlunden for hun er jo ikke der og får jo ikke pratet med henne. Og med det så tok jeg en minne stund hjemme med bilder det var min måte og hedre hennes minne, jeg savner deg veldig og det å  kunne ha våre pratestunder og bare snakke om løst og fast. Hadde ikke fått deg tilbake om jeg gikk så veldig mye ut der og tenne ett lys og gå igjen, det er jo tur retur så er det over 7 km og det sa kroppen min nei til.

 

Takk for at du tok deg tid til å titte innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg